Konferans

Jag tänkte skriva ett litet inlägg om en konferans några av oss på ungt inflytande var på för någon vecka sen. Jag själv visste inte riktigt vad jag hade allmänt mig till men det visade sig vara en riktigt rolig dag. Politiker och skol arbetare satt och fick diskutera ungdomar och fritid. Det var roligt att vi ungdomar också fick vara med och bestämma lite. Vid ett tillfälle hade vi Brainstorming där vi skulle komma upp med så mycket förslag till saker vi skulle vilja ha i Markaryd. Det kom riktigt mycket förslag och idèer. Vi fick sedan välja de vi tyckte var bäst och diskutera förslagen i grupper.
Det var en händelserik dag och väldigt lärorik och rolig.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0