Titta vi är med i tidningen!


Hejsan hoppsan mina kära läsare.


Lite sent men har inte haft tillgång till en dator, om ni tittar i Smålänningen måndagen den 6 Juli och bläddrar fram till Markaryd sidan så får ni se en skara med glada ansikten och en ros i vardera hand i högsta hugg. Det är Ungt lnfytande gruppen som precis har gjort klart sin presentation.
Väldigt bra artikel om jag själv får säga det.


Tycker att vi har fått väldigt bra respons på på den här bloggen och tänkte reflektera mina idéer öppet.


Ramona min arbetskollega och vän har upplyst mig om att några barn från Ukraina kommer till Sverige om TVÅ veckor! Ungt Inflytande, tycker ni inte att vi hade kunnat göra något bra för dem?
Samla in pengar, kläder.. . jag vet inte...ge förslag!?

Ha ett trevligt sommarlov, ska uppdatera så mycket som det bara går :)

Kramar

Jellian Engdahl Sibi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0