Hmm

Sitter här farmför datorn och har inte något speciellt att göra.
Funderade på hur vi från UIF kan göra något för barnen från Ukraina... Någon som har tips*?
Nästa vecka kommer ett gäng från Broby till Lagadalskyrkan i Strömsnäs, så det hade ju varit roligt ifall man gjorde något.

Ni som var med Ungt Inflytande är välkommna hem till mig nästa vecka, kanske redan på måndagen så kan vi planer något?!
Hör av er!

Är SÅÅ sugen på att få göra något bra!
Ka inte annat än hålla med Isabelle om att vi i Sverige tänker väldigt mkt på oss själva. Jag gör det, det är jag fullt medveten om. Men hur ska ändra på det? Hon gav ju många bra tips, enkla tips. mSen kom jag på att när man pantar flaskor kan man ju välja ifall min vill skänka pengarna till Rädda barnen ellr behålla dem sjä'lv. Varför inte skänka pengarna ist för att kanske köpa godis? (+ att det är bra för miljön, alltså att panta)

Nu kommer jag tyvärr inte på mkt mer att skriva. Men ska försöka skriva snart igen!

Ramona

Kommentarer
Postat av: Jelly

Hejsan sötis! :D

Jag vill gärna! kram<3

2009-07-16 @ 17:25:40
URL: http://superjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0