Hallå

Då var det dags för även mig att skriva mitt första inlägg här. Jag heter Ramona och är en utav tjejerna som kom på den här idén att blogga om BK och inflytande.
VIll bara säga att detta var ett utav de bästa sommarjobb som jag har haft. Det var mycket roligare och bättre än vad jag hade förväntat mig. 
Alla borde testa på detta. Hoppas att fler får möljligheten att gå samma kurs som vi fick gå.
Fick lära mig en massa och fick nya kompisar:)
Men det bästa av allt, var ju ändå att detta handlade just om sånt som jag kan tänka mig att jobba med - barn, barnensrättigheter.
Oh, jag är så sugen på att få göra något. Hjälpa andra som behöver hjälp. Trött på att bara sitta här och inte göra något vettigt. Någon som har tips på vd man kan göra?

Broby barnen från Ukraina kommer om 2 veckor, får försöka komma på vad man kan göra för dem?! :P

En värd film att se är Changeling! Såg den idag med mamma och min syrra, och den har verkligen med barn att göra. Det var hemskt att se hur lite polisen gjorde för att hitta ett försvunnet barn. 

Tack till er alla fårn kursen!
Detta får räcka för mig nu.

//Ramona


Kommentarer
Postat av: Jellian

Ring mig så kan vi hitta på något till barnen från Ukraina :D

Jag är med iaf!

Snart måste vi ha filmkväll med andra i Ungt inflytande.

ha det bra ramona

Saknar dina skämt<3

Kram jellian

2009-07-07 @ 21:22:42
Postat av: Isabellle

Att hitta på något för barnen från Ukraina låter jättebra! Jag är på!

Hör av dig när du vet mer.

Isabelle

2009-07-09 @ 18:35:18
Postat av: Emmy

Changeling är verkligen jätte bra, älskar den filmen!

2009-07-09 @ 23:22:06
Postat av: Kim Brynte

Säg till om ni behöver hjälp med något. Jag är fortfarande så stolt över er och det var verkligen en förmån att få jobba med er. Kram på er allihop. Kim

2009-07-14 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0