Dålig uppdatering av mig


Hejsan!
Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva här, men har verkligen haft fullt upp.
Men nu hade jag tänk skriva lite.
Nu har vi ju gått klart den här utbildningen vilket både är skönt och lite tråkigt.
Jag har verkligen haft kul dessa tre veckorna och jag har lärt känna nya trevliga människor.
Men jag har ju inte bara lärt känna nytt folk utan också fått en kunskap som jag alltid kommer ha nytta av.
Jag har också blivit mer engagerad i frågor som rör oss och i att hjälpa andra som har det svårt.

Så jag tycker faktiskt det hade varit riktigt kul att få göra något för de Ukrainska barnen som ska komma hit.
Jag tycker att dem som gått denna utbildningen och känner att dem verkligen vill göra något ska höra av sig till Ramona eftersom att det är hon som har lite kontakt med dem.

Jag tror att det hade varit ett bra tillfälle att visa att vi verkligen vill hjälpa till och engagera oss.

                                      / Jenniie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0