An ordinary summer day

REGN! Jag är så trött på det!
Har varit iväg en vecka på Öland och där har väl vädret varit okej men ändå inget speciellt väder så man kunnat bada och sola. Och så kommer man hem, hoppet på bättre väder. NOWAY, regn hela veckan, både i Markaryd och Göteborg som jag ska till imorgon.

Jag läste Ramonas inlägg nyss och gillade idéen om att panta flaskor! Det skulle vara jätte smart. Okej , en del skulle nog vilja ha dom pengarna för att dom rent av är en bunt småläningar (no offence men det är så) men snacka om att man känner sig bra och snäll efter att man skänkt dom där pengarna till något bra. Det är något litet svergie kunde satsat på, även om det är ekonomi kris just nu.
Vad tycker ni andra, ni som läser.
Lägg gärna in en kommentar :)

Nu ska jag ut och springa (om jag orkar) sen blir det att packa.
Kul att man kommer hem och ska åka iväg nästan samtidigt.


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0